Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: Docent (docent_at_technologist.com)
Data: Tue 15 Oct 2002 - 13:59:48 MET DST

> Planuję zakup panela 17 cali i mam na oku 2 modele:
> LG flatron 782LE
> Phillips 170B2T Black

Nie miałem z nimi doświadczenia, ale z tego co wiem, to akurat LG i Philips
to jest to samo jeśli chodzi o LCD, bo mają wspólną fabrykę matryc i co byś
nie kupił to będzie prawie tak samo kiepsko.
Jeśli masz przypadkiem za dużo pieniędzy to polecam Samsungi - szczególnie z
serii P lub T - 160 stopni w poziomie widoczności. Ja widziałem 150T (15") i
szczęka mi opadła... A potem zobaczyłem dużego Eizo i stwiedziłem, że
Samsungi też są kiepskie, ale płacić ponad 3000 zł netto za 15" to jest
lekkie przegięcie.