Re: IBM 120GXP, jak z awaryjnością ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 14:05:25 MET DST

Użytkownik "Remek" napisał:

> jak jest ze 120GXP padły komuś ?

Osobiście, IBM'a nie nawidzę, bo padło mi już ich kilka, ale o modelu
o którym piszesz mogę wypowiedzieć się pozytywnie. Od 5 miesięcy mam w
serwerze dwa takie dyski pracujące w Strippingu na płycie MSI. Jak na
razie bez żadnych problemów, mimo, że oba pracują od samego początku
non-stop nawet bez sekundy przerwy. Jest tylko jeden ważny fakt:
serwer stoi w pomieszczeniu z klimatyzacją utrzymującą temp.
pomieszczenia na poziomie 19 stopni. Same dyski osiągają 24-26 stopni,
a z tego co pamiętam, mój prywatny, za życia osiągał bez specjalnego
chłodzenia grubo ponad 50 stopni. I to go pewnie wykończyło.

Pozdrawiam,
Sniper