IBM 120GXP, jak z awaryjnością ?

Autor: Remek (rew_at_simple.com.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 13:23:47 MET DST

Niestety IBMy wyrobiły już sobie opinię "padalców" tyle że z tego co
czytam to większość padów dotyczy dysków z rodziny 75GXP. (chociaż sam mam
dwa ciągle działające). jak jest ze 120GXP padły komuś ?
Muszę niestety zakupić kolejny dysk a zależy mi bardzo na wydajności nawet
za cenę tego że ten dysk kiedyś padnie, tylko kiedy ? po miesiącu tak jak
dyski 75GXP czy może trochę pochodzi. (Brałem pod uwagę także BIV ale mimo
wszystko wolał bym IBM'a.)

Remek

WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
GG: 397586