Re: chlodzenie wodne - recenzja :)

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 13:41:53 MET DST

Użytkownik "Japi" napisał:

> zestaw ten kosztowal mnie 108zl

W porównaniu do profesjonalnych zestawów, tanio jak barszcz. W
porównaniu do zwykłych, równie wydajnych wentyli, drogo jak cholera.

> Komp startuje z temperatura 25*C,
> w godzine rozgrzewa sie do 33*C,
> 2 godziny po starcie jest juz 39*C,
> po 6 godzinach uzyskal temp. 57*C

Heh, u mnie przy zwykłym chłodzeniu (wentyl Titan + 5 dodatkowych
cichych, wolnoobrotowych o dużej średnicy - max. 12 cm) po kilku
godzinach bardzo intensywnej pracy Athlon 1800+ osiąga maksymalną
temp. 27-29 stopni. Parę tygodni temu, gdy w chacie nie było jeszcze
włączone centralne ogrzewanie, procek osiągał 18-19 stopni niezależnie
od obciążenia, a PC Alert alarmował mnie o zbyt niskiej temp.
procesora.

> Po podlaczeniu chlodnicy i zamknieciu calego
> zestawu wewnatrz komputera utrzymuje sie
> stala temperatura 31*C przy obciazeniu.
> Gdy wystawie chlodnice za okno na parapet to
> uzyskuje w ten sposob 19*C-22*C.

To już niezły wynik, co prawda z dodatkowo zakupioną chłodnicą. Ale
ogólnie, widzę, że bez rewelacji. Sporo kasy, efekt taki sobie.
Spodziewałbym się raczej czegoś lepszego po takim zestawie. Ciekawie,
jak będzie toto pracowało w lecie?

Pozdrawiam,
Sniper