Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 12:18:02 MET DST

In article <3e6a.0000264e.3db670c1_at_newsgate.onet.pl>, mrcactus_at_o2.pl wrote:

> Sprawdzilem, nie ma schodkow (testowalem na zdjeciach i gradiecie z Photoshopa)
> Nie smuzy na czarnych powerzchniach. czasami obserwuje lekkie smuzenie(prawie
> niezauwazalne) na obrazach z duzymi kotrastami obok siebie w duzym zageszczeniu
>:-)(po prostu np. czarno biala, gesta(1 px) siatka czy paski) Taki jest wlasnie
> obraz kontrolny i jak sie na nim wlaczy auto synca to smuzenie znika.

Z taką siatką to i zwykłe monitory miewają problemy. A co do kolorów, to do
tej pory widziałem tylko jednego Eizo, który naprawdę miał te 16 milionów,
ale kosztował ponad 3000 (15"). Koniecznie muszę obejrzeć tego Samsunga.

> Moze ma tez znaczenie to ze obecnie uzywam karty RivaTNT (Viper 550) z wyjsciem
> analogowym. nie wiem jaki obraz jest na cyfrowym.

Pewnie taki sam.

> Tak, jest rowniutko. Sprawdzalem kilka odcieni szarosci.
> Potwierdzila to jeszcze druga osoba. :-)
>
> mam nadzieje ze przydadza sie tobie te informacje.

Tak, dzięki za pomoc. Chciałem wcześniej wiedzieć, czy monitor nie ma
ewidentnych wad, które ma większość monitorów LCD, jakie do tej pory
obejrzałem.

Paweł