AverMedia Studio a WinXP

Autor: Wilk, Kazimierz (Kazimierz.Wilk_at_domdata.com)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 11:17:00 MET DST

A u mnie po standardowej instalacji z płyty dołączonej do karty działa
tv i radio i to tv w nicamie. Myślę że problem u Ciebie może leżeć nie w
oprogramowaniu karty tylko np. w przerwaniu którego karta na bt878 nie
potrafi współdzielić z żadnym urządzeniem - chociaż w takim przypadku to
raczej obrazu by nie było albo byłby strasznie "zkaszaniony".

        pozdrawiam
                Kazik