Re: Co jest korzystniejsze przy kupnie P4

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 12:11:51 MET DST

> Witam !
> Do tego wypada pamięci DDR 333 (stawiam na 1 opcję, nawet może być słabszy
> proc np.: 1,8 ale koniecznie 0,13mikrona)
> Mirek

Mam pytanko - byc moze lamerskie - czy oprocz tego ze jest tworzony w tej
technologii (0,13mikrona) to czyms sie jeszcze rozni?
Wydaje mi sie ze na szybkosc jego pracy nie bedzie to mialo wplywu.
A swoja droga, jesli chodzi o odpowiedz na pytanie - to tez wybral bym
lepsza plyte i troszke slabszy procesor.

Pozdrawiam
Albercik