Re: Co jest grane z TV-Out w Radku 9000?

Autor: Wojtek (japi_at_box43.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 12:13:01 MET DST

> Może lepiej kupić GF4MX400 Ultra Prolinka, bo wydajnościowo to samo a
jakość
> obrazu niby podobna?

A wiesz jakie są jaja z VIVO?
Mi się udało uruchomić Video In tylko na Windows2000, a na Win98SE działało
tylko do pierwszego ponownego uruchomienia kompa.
Jeszcze mam jeden bajer. Filmy na VideoOut mogę oglądać tylko przy
wyłączonej opcji Theater Mode, w przeciwnym wypadku komp się zawiesza.
Poza tym karta jest super, zdecydowanie lepsza od nVidii GF4MX.
Wojtek