Re: Co jest grane z TV-Out w Radku 9000?

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Oct 2002 - 12:29:52 MET DST

> A wiesz jakie są jaja z VIVO?
> Mi się udało uruchomić Video In tylko na Windows2000, a na Win98SE
działało
> tylko do pierwszego ponownego uruchomienia kompa.
> Jeszcze mam jeden bajer. Filmy na VideoOut mogę oglądać tylko przy
> wyłączonej opcji Theater Mode, w przeciwnym wypadku komp się zawiesza.
> Poza tym karta jest super, zdecydowanie lepsza od nVidii GF4MX.
> Wojtek

co do wydajnosc ta sama.... hmmm a efekty w grach? widziales moze w ut2003
wode na r9000 a na gf4mx? jesli nie to zobacz sobie jak to wyglada (pixel i
vertex shader)

a czego uzywasz do odtwarzania tych filmow?

zapomnij o opcji theater mode, wlacz sobie drugi monitor we wlasciwosciach
obrazu w windowsie (tak zeby byl rozszerzeniem pulpitu, a nie pokazywal to
samo co masz na monitorze) po czym odpal sobie allplayera i daj w nim sobie
pelnoekranowy film na drugim monitorze.

1. bedziesz mogl ogladac film i robic cos zupelnie innego
2. nie ma problemow z dzialaniem

pozdrawima
koza