Pad twardziela.

Autor: Tomasz Zaremba (tomekzar_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 23:50:51 MET DST

Pytałem już na chip.hardware, ale bez odpowiedzi, może tutaj ktoś coś
podpowie:
Padł mi Seagate Barracuda III (ST320414A).
To już drugi twardziel jaki mi padł, ale tym razem nie potrafię odzyskać
danych.
Po uruchomieniu kompa "auto-detecting" zatrzymuje się przy "secondary
master" (gdzie rzecz jasna jest podpięty w/w) na kilkadziesiąt sekund, po
czym jest "not detected"...
Sam dysk cicho buczy - inaczej niż podczas normalnej pracy - chyba "kręci".
Inna sprawa, że nie słychać "trzasku" głowic.
Nie wiem co to może być: elektronika, czy mechanika?
Skoro nie jest wykrywany to może elektronika? A może całkiem padły głowice i
tylko talerze się kręcą (stąd te buczenie)?
Jakieś pomysły?

---
Pozdrówka, Tommy.
tomekzar_at_priv7.onet.pl