Re: jak "spalic" plyte i procek AMD

Autor: Piotr (mariuszjankiewicz_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 23:22:40 MET DST

Użytkownik Darek <dariuszbala_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aods0s$533$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> mam pytanko:
>
> co zrobic aby:
> plyta ecs k7vta3 v1
> procesor AMD ATHLON 1GH TH.
>
> przestaly funkcjonowac?
>
> oczywiscie nie powinien zostac slad po tym zabiegu
>
> Pozdrawiam
> Darek
>

> Wykonaj taki obwód jak masz w domu podółączoną żarówkę.
Zamiast żarówki podłącz lutownicew miejscu na wyłącznik zostaną ci 2
przewody.
WŁącz lutownice i dotknijnóżek w procesorze, analogicznie z płytą pojeźć po
scalakach na pewno sie spaali.
Oczywiście mówię tu o zasilaniu 220 V.Włączona w obwód lutownica spowoduje
spadek prądu i nie będzie żadnych śladów.
Po terj operacji spryskaj płytę jakims dezodorantem
Sposób jest 100% ,juz 2 razy tak zrobiłem.
Piotr