Re: Czy warto GF4 ???

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 15:22:11 MET DST

Moze nie było to trafne porównanie. Chodziło mi poprostu że ta karta nie
będzie pracowała z pełną swoją wydajnoscią na takim słabym procku.

Sam mam ATI 8500LE i Durona 1Ghz i maiłęm pożyczoneo XP 1700+ to w wielu
grach minimlana ilośc fps mocno podskoczyła mi a i same wrażenenia podczas
grania były bardzo pozytywne.

Poprostu było widac że wszystko działa zauważalnie i dośc mocno wydajniej !

Poprostu wzrosło także minimalne fps i to spowodowało płynniejsze działanie
gier ...

Nie chodziło mi o porówanie fps a bardzie porównaie procentowe ...

Poprostu na słabym procku ta karta nie pokaże swoich "pazurków".

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///