Re: Błąd FDD a przerwanie 24 - o co chodzi?

Autor: Godryk (attention-spamtrap-here.real-address-in-sig_at_idefix.koti.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 11:48:10 MET DST

On Mon, 21 Oct 2002 17:41:40 +0200, Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> A sprawdziłeś, czy np. USB nie wchodzi na przerwanie FDD?
> Nie powinno nigdy, ale warto się upewnić :)

Też myślę, że to może być coś takiego. I chętnie sprawdzę, ale szczerze
mówiąc, nie wiem czym. W Panelu sterowania Menedżer urządzeń twierdzi, że
nie ma konfliktów - tyle że w nim jest tylko pierwsze 16 przerwań. Nie
bawiłem się nigdy żadnym softem diagnostycznym i nie wiem, czym to jeszcze
ugryźć. Możesz coś doradzić? I ew. co zrobić, jeśli wchodzi?

--
/godryk/ : /godryk/at/idefix,koti,pl/ : /tomek marcinkowski/
***** Uwolnić stałe fizyczne ! *****