Re: Athlon sie przegrzewa przy 47 stopniach

Autor: Hubert Grzegorzewski (this_adres_is_invalid_at_wp.p)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 08:59:55 MET DST

Technokrata wrote:
> OK, dzieki. Czyli jak nalozyc paste? Ja rozprowadzam rownomiernie po
> spodzie radiatora. Moze przesmarowac sam procesor? Czy gdy dookola
> chipu procesora jest duzo pasty to zle?

O Jezu ??? Po CALYM spodzie radiatora? Zdaje sie, ze gdzies pisales wyzej,
ze zajmowales sie kiedys zawodowo skladaniem kompow, tak? Z calym
szacunkiem, gdzie? W jednym z tych serwisow, o ktorych tu nieraz pisza? :)
Smarujesz TYLKO jadro procesora, nic ponadto!!! Do tego smarujesz naprawde
cienka warstwa - pasta ma tylko wypelnic nierownosci, a nie wyciec na uklady
dookola jadra procesora. Jesli uzywales pasty z dodatkiem srebra (hint: taka
szara, metalicznie polyskujaca) i zapaprales procesor - teraz bedziesz
musial go wyczyscic.

Pzdr
Hubert
hubertg(maupka)poczta.onet.pl