Re: Athlon sie przegrzewa przy 47 stopniach

Autor: Technokrata (techonkrata_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 23:31:24 MET DST

"Hugo" <hugodab_at_astercity.net> wrote in news:ap1htq$15di$1_at_foka.acn.pl:

> Ja mialem ten sam problem z athlonem xp 1.7 , powodem byly 2 rzeczy :
> zle naloznona pasta ( za duzo jej bylo i chyba nierowno),

To moze byc to.

> oraz brak
> miejsca nad wentylatorem radiatora procka (zasilacz obudowy byl ze 2-3
> mm ponad wentylatorem i ten nie mial jak zbierac powietrza, pomoglo
> przykrecenie zasilacza na zewnatrz obudowy).

Odpada, zasilacz waski, obudowa duza, mnostwo miejsca. Nawet mam odrecona
pokrywe obudowyy.

> Mysle ze takie banaly jak "automatyczne wylaczanie systemu po
> osiagnieciu krytycznej temp" w biosie nie jest wlaczone, bo jesli jest
> i masz zle zamocowany albo uszkodzony czujnik temp to bedzie Ci sie
> sam wylaczal system;

On nie wylacza, system sie twardo wiesza. Biosa przegrzebalem juz calego,
nic takiego tam nie widze.

> no i jesli masz taktowanie pamieci =hckl , czyli
> tak jak szyna proca a masz za wolne pamieci to wtedy moze to one
> zawieszaja system.

Pamieci chodzily przez prawie rok na 133MHz.

> Ps. Moze to sie wydawac dziwne ale zle nalozona pasta nie pozwalala na
> normalna prace mojego procka (czyli 1470 mhz) natomiast poprawnie
> nalozona pozwolila w takich samych warunkach na prace z czest 1600
> mhz.

OK, dzieki. Czyli jak nalozyc paste? Ja rozprowadzam rownomiernie po
spodzie radiatora. Moze przesmarowac sam procesor? Czy gdy dookola chipu
procesora jest duzo pasty to zle?

Pozdrawiam
Technokrata