Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: qk (pipin22_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 20:01:34 MET DST

> Napisal ze instaluje demka, rozumiem ze gier (chyba ze scenowiec). Jezeli
> twierdzisz ze 256MB i XP to wystarczajaca ilosc do grania, to chyba w nic
> nie grasz.

hi - ale wywolalem burze :) a chcialem sie tylko kilka opiii

od razu mowie ze wszelkie fajerwerki, wodotryski mam wylaczone, co jakis
czas czyszcze rejestr, dbam o dysk :) uzywajac speediska :)

plyte mam skonfigurowane optymalnie - oprocz CL moze bo mam na 2,5 reszta
ustawien (jest tego troche) na maxa
w procku SSE wlaczone ofkors.

> [...]
> konfiguracji: Duron 1Ghz, VIA KT333 Epox, 256 DDR, uwazam za totalny
> bezsens, chyba ze w ciagu krotkiego czasu qk planuje wymienic procesor,
ale
> sadzac po tym ze nie ma kasy na ram, na procek tez moze nie miec. Jest to
> tyle bezsensowne ze zakladajac ze siano na rozbudowe pojawi sie powiedzmy
za
> rok, te kt333 i ten ddr nie bedzie juz rozwiazaniem przyszlosciowym, bo i
co
> to znaczy rozwiazanie przyszlosciowe w swiecie pc, 2 miesiace?
heh wiedzialem ze ktos wytknie w koncu durona w KT 333 :)). Powod jest
prosty - przesiadalem sie w wakacje z intela, chcialem zainwestowac w dobra,
szybka plyte, a kto czytal troche zagranicznych serwisow to wie jaka opinie
mial tam epox na kt333. Nie starczylo kaski na Athlona wiec kupilem durona,
owszem mam zamiar zmienic na athlona, ale czy przesiadanie na athlona
1,6-1,7 ma sens? Co do przyszosci DDR to wierze ze troche jednak ta
technologia pociagnie i w przyszlosci niedalekiej bede mogl zmienic procek
np na Athlona 2 ghz. i tyle - co do ramu to chyba od kogos pozycze i
sprawdze...bo opinie jakie przeczytalem sa dosc skrajne (choc przychylam sie
do tych mowiacych ze RAM ma jednak jakis;) wplyw :).

dzieki za porady wszelkie :