Re: 2 grafy w kompie

Autor: m3 (nospam_m3_at_vis.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 17:30:05 MET DST

Użytkownik "Michał" <projectstudio_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Postanowilem zamontowac druga karte graficzna do kompa, oczywiscie na PCI.
> Rozwiazania typu dual head odpadaja bo drugo monitor mam mniejszy i chce

ja mam herculesa gforce2ti (agp) oraz matrox mystique (pci) - mialem taki
sam klopot tzn u mnie jest tak ze pod 98/me nie dziala ta na pci, tzn jest
widoczna ale pojawia sie info ze jakis problem i tu dlugi numerek bledu,
natomiast pod 2000/xp wszytsko chodzi pieknie :) i tak pracuje pod xp wiec
leje na to ze pod 98 nie dzialaja obie, 98 mam tylko do gier.

polecam 2 karty osobom dlubiacym cos w photoshopie, flashu czy innych
programach graficznych - jest duzo wygodniej - na duzy monitor ustawiasz te
grafike ktora dlubiesz a wszytskie zakladki i menusy walisz na maly monitor.

mirek