Re: 2 grafy w kompie

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 08:07:44 MET DST

Użytkownik Michał <projectstudio_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap1171$5jc$1_at_fargo.cgs.pl...
> Witam
> Postanowilem zamontowac druga karte graficzna do kompa, oczywiscie na PCI.
> Rozwiazania typu dual head odpadaja bo drugo monitor mam mniejszy i chce
> puscic z inna rozdzielczoscia(chyba ze tak mozna).
a wlasnie ze mozna ! i wlasnie takie rozwiazanie jest najpewniejsze !!!

> No i komp nie wstaje po
> wlozeniu drugiej karty nie wiem czy tio konflikt przerwac (bios dlugi i 3
> krotkie) czy po prostu w biosie trzeba cos ustawic.
> Kto moze cos wie jak to zrobic to prosze o info.
> Agp to ATI a PCI S3 :-))

nie podales modeli ...... - generalnie sprawa wygląda tak ze musząto być
"odpowiednie" karty - znaczy jest gdzies na pewno specyfikacja modeli
współpracujących ze sobą kart graficznych (dawniej obie na PCI)