2 grafy w kompie

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 15:58:36 MET DST

Witam
Postanowilem zamontowac druga karte graficzna do kompa, oczywiscie na PCI.
Rozwiazania typu dual head odpadaja bo drugo monitor mam mniejszy i chce
puscic z inna rozdzielczoscia(chyba ze tak mozna).No i komp nie wstaje po
wlozeniu drugiej karty nie wiem czy tio konflikt przerwac (bios dlugi i 3
krotkie) czy po prostu w biosie trzeba cos ustawic.
Kto moze cos wie jak to zrobic to prosze o info.
Agp to ATI a PCI S3 :-))
Michał