Re: kolor obudowy LCD

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 16:43:09 MET DST

Użytkownik "jd" napisał:

> wedlug "korka" z www.monitor.pl najlepsze
> sa CZARNE ale kazdy powinien

Miałem przyjemność przez jakiś czas pracować na 18-calowym LCD firmy
EIZO w kolorze black z domieszkami srebra i grafitu. Osobiście nie
zauważyłem, żeby różnił się czymś od innych EIZO w tradycyjnych
kolorach, poza lekko denerwującym kamuflarzem przycisków (tak zlewały
się z obudową, że były ledwo dostrzegalne). Ostrość znakomita (zresztą
charakterystyczna dla tej firmy). Nie czułem żadnego zmęczenia, nie
przeszkadzał mi duży kontrast pomiędzy ekranem a obudową. Jedno co
mogę powiedzieć: na jego widok każdy mówił: wow!

Pozdrawiam,
Sniper