Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 15:29:00 MET DST

Użytkownik AnTyCh <antych.n0spam_at_irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap0ffa$dsi$1_at_news.tpi.pl...

> Mysle ze on lepiej wie co robi na kompie i jakie ma wymagania
> co do systemu niz ty.
owszem, ale gosc wyraznie napisal do czego mu ta maszyna wiec moge smialo
tak stwierdzic

> Nie ciekawe tylko smieszne.

> Bez przesady, ograniczmy sie do zastosowan domowych.

no to nie jest maszyna do wszsytkiego .......

> Twoj syn bedzie wiedzial co ten skrot oznacza.

> Mozesz mi wyjasnic te wyjasnienie? aaa
> juz widze crosspost, trafilem na beton z "peceta"

no to wiesz o co chodzi :-)

a klientów którzy robią crossposty z "tej" grupy na pecet'a trza by
powiesic