Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: AnTyCh (antych.n0spam_at_irc.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:55:36 MET DST

Raffa wrote:
> ale tu nie ma zadnego braku !! do tego co gosc robi w zupelności mu
> starczy !

Mysle ze on lepiej wie co robi na kompie i jakie ma wymagania
co do systemu niz ty.

> ciekawe ?? nie znam takich !

Nie ciekawe tylko smieszne.

> a nie chodzi mi o to ze chce oglądac filmy sluchac muzyki i grac
> (mam na zysli rozbudowane systemy baz danych MS SQL i Oracle -
> serwery plus narzędzia administracyjne i programistyczne, serwery
> Internetowe - z obsługą tehnologi PHP, CGI, itd. , stacje graficzną
> pod DTD , kombajn systemowy z full programów serwisowych i
> testujących, do tego multimedia - TV, kodowanie i gry wszelkie i
> jeszcze pewnie cos ale nie pamietam ...

Bez przesady, ograniczmy sie do zastosowan domowych.

Twoj syn bedzie wiedzial co ten skrot oznacza.

> wiesz bylo tu juz kilku , kilkunastu "slawnych" loodzi na grupie ,
> nie chce abys był następny

Mozesz mi wyjasnic te wyjasnienie? aaa
juz widze crosspost, trafilem na beton z "peceta"

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk