Re: Twarde dyski Wester Digital - prosba o opinie

Autor: Kiju (bkijowski_at_gazeta.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 13:42:05 MET DST

Caviary obecnie sa najwydajniejszymi dyskami wlasnie ze wzgledu na 8mb
cache.
Maja 3 letnia gwarancje i sa oczywiscie najdrozsze. W dodatku nie slyszalem
zeby ten model wracal do serwisu.
Wybor jest prosty.
Seagate jest nieslyszalny ale jest to okupione mniejsza wydajnoscia. Po
odblokowaniu zmniejsza sie czas dostepu a dysk terkocze jak kazdy inny, co
rzeczywiscie przy szumie wiatrakow nie ma zadnego znaczenia.
O maxtorach ata 133 nie mam najlepszego zdania, moze dlatego iz mialem tylko
jeden taki dysk :) i na plycie ata 100 nie byl wydajniejszy od seagata.
Fujitsu - jeden 40/7200 mi padl, a drugi w ktorym podobno miala padac
elektronika chodzi bardzo dobrze, z reszta i tak juz nie produkuja IDE. Nie
mam zdania na temat tych dyskow ale tendencja spadkowa.
Ibm , tak to wiadomo:) Natomiast kompletnie nie znam Samsunga. Jest takie
ogolne spoleczne przyzwolenie naNIE co moze byc nawet cokolwiek mylace,
zupelnie jak LG.

BK