Re: Grafika

Autor: Tomix (tomix3_at_o2.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 14:07:42 MET DST

Użytkownik Tomix <tomix3_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap0q37$h2c$1_at_news.tpi.pl...

Właśnie się dowiedziałem, że o jest klon firmy YUAN /powered by ATI/
To czy w tej sytuacji warto zmieniać ? Przypominam, że obecnie mam
Hercules GF2 64 DDR GTS PRO.
Czy warto pakować sie w klona ? I czy może klony firmy HIS są lepsze ??

Pozdrawiam

Zamotany Tomix :)