Re: Twarde dyski Wester Digital - prosba o opinie

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 14:02:54 MET DST

Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl> wrote in

/ciach.../

> A nie wiesz, ze halasy sie sumuja ? :-) Zreszta wentylatory daja
> jednostajny szum, a warczenie rozklekotanego IBMa potrafi byc
> drazniace...

Z tym sumowaniem szumow rzeczywiscie nie jest to zbyt precyzyjne - ale moj komputer
jest bardzo cichy dzieki dobremu zasilaczowi i niezbyt szybko krecacemu sie wiatrakowi na
procesorze, wiec fakt (mojego) zwiekszonego komfortu pracy nie podlega dyskusji. Nie
wiem co za zasilacz musialbym miec, zeby zagluszyc glosne dyski jakie mialem
przyjemnosc uzytkowac.

Wojtek