Re: Twarde dyski Wester Digital - prosba o opinie

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 12:50:44 MET DST

"Roza" <rozNOSPAM_at_widzew.net> wrote in

> dobra to ja tez zapytam inaczej.
> skoro seagate jest taki cichy ze go nie slychac to po co go kupowac
> jak i tak wentylatorki zdialaja o wiele glosniej.

A nie wiesz, ze halasy sie sumuja ? :-) Zreszta wentylatory daja jednostajny szum,
a warczenie rozklekotanego IBMa potrafi byc drazniace...

> ja mam natomiast wd i tez go prawie nie slysze gdy jest w obudowie a
> na tle wentylatora moze leciutkie szmery. a w porownaniu do mojego
> starego 4,7gb to chodzi SUPER CICHO.
> tak wiec polecam dysk obecnie najszybszy czyli WD

A jak jest z ich niezawodnoscia ? Swojego Seagate'a kupowalem w jednej z wiekszych
warszawskich firm, sprzedawcy odradzili mi odrobine drozszego Caviara twierdzac, ze
najmniej do serwisu wraca SG, najwiecej WD i IBMow.

Mialem kiedys Maxtora i Caviara 850 MB ...byly to dyski nie do zajezdzenia. Jak
niezawodne sa wspolczesne dyski tych marek - nie wiem, musze polegac na opinii innych.

Wojtek