Re: 386 DX40 a CD-Rom ???

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 14:04:03 MET DST

Użytkownik "Misza"

> Nie bądźcie dowcipni !!!
> Tyle to i ja wiem ! Jest podpięty. I co dalej ?
> Pzdr. Mirek

A Ty się nie drzyj, tylko napisz, pod jakim systemem operacyjnym
spodziewasz się go zobaczyć...Jeśli to ma być DOS/Winda 3.11, to
potrzebny jest program MSCDEXT.EXE, a także sterownik od producenta
CD-ROM, jakiś cdrom.sys. (od innych cd na ogół też pasują). No i w
config.sys piszesz DEVICE=cdrom.sys, a a autoexec: mscdext, z tym, że
mogą być potrzebne przełączniki, zajrzyj do helpa. Ja to ostatnio
robiłem parę lat temu... Jest jeszcze możliwość, że do CD-ka masz
oryginalną dyskietkę z programem install, to by zalatwiało sprawę, ale
musiałby być to staaary CD-k

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl