Re: Twarde dyski Wester Digital - prosba o opinie

Autor: Roza (rozNOSPAM_at_widzew.net)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 12:01:04 MET DST

dobra to ja tez zapytam inaczej.
skoro seagate jest taki cichy ze go nie slychac to po co go kupowac jak i
tak wentylatorki zdialaja o wiele glosniej.
ja mam natomiast wd i tez go prawie nie slysze gdy jest w obudowie a na tle
wentylatora moze leciutkie szmery. a w porownaniu do mojego starego 4,7gb to
chodzi SUPER CICHO.
tak wiec polecam dysk obecnie najszybszy czyli WD

--
       pzdr.