Re: [dlugie] Co sie dzieje ? Help !

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:57:22 MET DST

Użytkownik "Endruz"...
[...]
> Skonczyly mi sie pomysly :((( Ktos moze spotkal sie z czyms takim ?
> Kazda wskazowka bedzie na wage zlota ... Nie za bardzo wiem co
jeszcze mozna
> w "domowy" sposob zweryfikowac ... Moze podpiac inny dysk i
zainstalowac
> system na tym sprzecie ?

Mogą być jeszcze 2 przyczyny (poza tymi, które sam wyeliminowałeś)
1) Abit...Zapewne siadają kondendatory elektrolityczne, z czego ta
firma - niestety - słynie...Obejrzyj je, zwłaszcza te w okolicy CPU...
2) Kontroler HDD, lub sam HDD, tego nie sprawdzałeś, a wadliwe
działanie podsystemu dyskowego może powodować problemy ze SWAPem,
zatem i pady sytemu...

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl