Re: [dlugie] Co sie dzieje ? Help !

Autor: PawelG (pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:52:35 MET DST

Użytkownik "Endruz" <endruz2000_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> kolega podrzucil mi komp w celu przeinstalowania systemu. Ogolnie caly
> sprzet chodzil dziwnie, pozniej nie uruchamial sie wcale, potem sam sie
> resetowal.
> Komp to: Abit BX 133 Raid, Pentium III 800, IBM HDD 30 GB, 128 DIMM RAM
> (siemens), Gigabyte TNT2, sieciowka, SB Live.
> Dysk podzielony na 3 rowne partycje, wczesniej dzialal pod WinXP. Usterka
> polega na tym, ze w teh chwili nie mozna na nim zainstalowac zadnego
systemu
> operacyjnego z rodziny Win...
> [...]

Wczytaj BIOS z ustawieniami domyslnymi. Mialem ostatnio problem z PIV 1.7GB
pamiec PAMIĘĆ DDRAM 512MB /PC 333/ i Plyta EPOX .
Instalacja W2000 konczyla sie przy 90 - 92% wymiana pamieci na druga
pomogla - o dziwo ta sama pamiec chodzi normalnie w drugim takim samym
Epoxie a po instalacji W2000 na ten komp wrocila z powrotem na swoje miejsce
i jest OK .....Czary .........
Pozdrawiam :
                Pawel Galazka
Pawel.Galazka_at_zeksa.koszalin.pl