Re: Nowy dysk - gorsza wydajność ???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:29:56 MET DST

Użytkownik Piotr Pawełek <ppawelek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap0au2$ksi$1_at_news.onet.pl...
> Padł mi dysk 1 GB i kupiłem nowy Samsunga 10GB,
> który rozpoznawany jest bez problemu przez BIOS
> i działa .... ale okropnie wooooolno (na każde okno
> czekam po kilka sekund) !

oj zajrzyj do tego windowsa ...
oraz na innągrupę bo chyba masz 16 bitową obsługędysku i DMA wylączone

w BIOS looknij czy maszz wlączone 32bit obsługe oraz czy oba cache'y masz
wlączone !!!

> BIOS rozpoznaje tryb ATA 33, więc nie wiem
> co jest przyczyną ???
> Wstawiłęm też inny dysk 1GB (Seagate), ale
> tutaj też był problem BIOS go rozpoznał (jakoś z trudem),
> a przy próbie instajacji Widow$ 98 zgłaszł system
> tuż po starcie błąd dysku ???
> Czyżby padnięty kanał IDE (na nowym Samsungu działa ale wolno)
raczej nie looknij na drugim kanale (ale stawiam na konfiguracje BIOS)
> Z góry dzięki za poradę
>
> Płyta A-Trend i proc Pentium 166 MMX
firma nie wiele mówi !! wazne jak chip !!