Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: MDR (don'tspamplease_dark.rider_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:33:05 MET DST

AnTyCh wrote:
> ROTFL

Rotfl to moze nie ale warto po prostu wcisnac ctr+alt+del i zobaczyc
ile w danej chwili pamieci zabiera system. Mam w tej chwili pootwierane
sporo programow, przegladarek itp. bzdur i wszystko razem zajmuje mi
w pamieci 146 MB. Mysle ze 256 MB to jest najbardziej optymalna ilosc
pamieci dla WinXP. Mam 384. Testowalem 512. Nie gram w chore gry.
Jadro systemu mam wsadzone do pamieci RAM.

> Widziales chociaz jak taki system dziala z 256 i 512 mb, czy tylko
> zgadujesz?

Jak sie ma 512 to mozna skonfigurowac system do wiekszych buforow ale
naprawde trzeba albo uzywac kompa do obrobki grafiki albo rzeczywiscie
grac w jakies chore gry (dlaczego chore ? a po cholere gra potrzebuje
caly czas 300 MB RAMu ?).

Poza tym to sie nadaje na jakas grupe windowsowa a nie sprzetowa.

pozdrowionka
MDR

--
===[ Linux  MANDRAKE 9.0 Dolphin PL 3CD ]===[ Slackware 8.1.01 3CD ]===
===[ RedHat Valhalla 8.0 6CD + Updates ]=====[ SUSE 8.0 7 CD + UPD ]===