Nowy dysk - gorsza wydajność ???

Autor: Piotr Pawełek (ppawelek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 09:38:57 MET DST

Padł mi dysk 1 GB i kupiłem nowy Samsunga 10GB,
który rozpoznawany jest bez problemu przez BIOS
i działa .... ale okropnie wooooolno (na każde okno
czekam po kilka sekund) !
BIOS rozpoznaje tryb ATA 33, więc nie wiem
co jest przyczyną ???
Wstawiłęm też inny dysk 1GB (Seagate), ale
tutaj też był problem BIOS go rozpoznał (jakoś z trudem),
a przy próbie instajacji Widow$ 98 zgłaszł system
tuż po starcie błąd dysku ???
Czyżby padnięty kanał IDE (na nowym Samsungu działa ale wolno)
Z góry dzięki za poradę

Płyta A-Trend i proc Pentium 166 MMX