Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: eMGieB (mgb_at_post.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 11:44:41 MET DST

Hi!

"MDR" <don'tspamplease_dark.rider_at_poczta.fm> napisales(as):

>Rotfl to moze nie ale warto po prostu wcisnac ctr+alt+del i zobaczyc
>ile w danej chwili pamieci zabiera system. Mam w tej chwili pootwierane
>sporo programow, przegladarek itp. bzdur i wszystko razem zajmuje mi
>w pamieci 146 MB.

A ile to "sporo"?

>Mysle ze 256 MB to jest najbardziej optymalna

Mysle ze sie czesto z polskiego zrywales :)

>ilosc
>pamieci dla WinXP. Mam 384. Testowalem 512. Nie gram w chore gry.

A co to sa chore gry?

>Jak sie ma 512 to mozna skonfigurowac system do wiekszych buforow ale
>naprawde trzeba albo uzywac kompa do obrobki grafiki albo rzeczywiscie
>grac w jakies chore gry (dlaczego chore ? a po cholere gra potrzebuje
>caly czas 300 MB RAMu ?).

Caly czas nie. Wystarczy ze potrzebuje raz na 3 minuty. Albo raz na 5
minut. Juz sie grac nie da.

Oczywiscie ze niektore gry sa po prostu ch* napisane, ale nie zmienia
to faktu ze swiat, czy tego chcesz czy nie, idzie do przodu, pojawiaja
sie coraz bardziej zaawansowane programy i gry, ktore po portsu MUSZA
miec sporo RAMu.

Marcin "eMGieB" Brzozowski

--
[   ICQ: 4659212     ][Caution!     ]