Pomocy! Skaner HP4c i SCSI Advansys

Autor: JACO (jorzel_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 09:39:06 MET DST

Mam problem z terminacją skanera Hp4C; w żadnych ustawieniach czy to przy
skanerze czy ustawieniach w biosie SCSI karta nie wykrywa mi skanera
wyswietlajac mi komunikat "Bed or reversed cable".
Wyswietla tak jak jest sam skaner podpiety pod karte, a jak podlacze jeszcze
nagrywarke (wewnetrzna) to zupełnie go pomija.
Przy czym z wykryciem nagrywarki nie ma problemu.
Wiem ze problem jest z tzw. terminacją. aha w momencie podpinania skanera
zupełnie go blokuje, jak odepne kabel to robi swoje male swisty.

No i najlepsze w tym wszystkim jest to ze probowalem dowiedziec sie czegos
od producenta czyli dzwonilem do serwisu HP
ale "mila" pani powiedziala, ze ten skaner nie jest objety serwisem.
Stwierdzilem, ze on nie jest zepsuty tylko chcialbym z kims porozmawiac, a
ona na to ze to niemozliwe i musze radzic sobie sam!!!! k***a mać.-
/sorki/...

pozd. Jacek Orzel