Plyta Głowna!

Autor: JedroL (xtd_at_o2.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 08:32:52 MET DST

Witam jaka plyte glowna polecicie? Narazie mam Durona ale jeszcze w tym roku
mysle o przejsciu na Ath. XP. Nie zalezy mi, zeby plyta miala KT333 bo i tak
mam
stare ddr'y 266 (na plycie ECS K7VTA3) Chcialbym plyte na ktorej bedzie sie
dobrze
krecilo i bedzie miala troshke wiecej opcji niz ten ECS. Cena to okolo
400-450zl.
Anyway co sadzicie o plycie CHAINTECH 7VJL Apogee KT333 DDR, podobno jest
bardzo dobra?

Pozdrawiam
                    JedroL