zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: qk (pipin22_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 00:18:10 MET DST

Hejka

mam nadzieje ze nikogo za bardzo nie wkurze, ale tluke sie z myslami, czy
zakup ramu zwiekszy wydajnosc kompa (Duron 1Ghz, VIA KT333 Epox, 256 DDR,
HDD 20+40GB Segate Ux, R9000)? Kompa uzywam intensywnie, choc moze nie do
intensywnych zajec (przekopuje inet, duzo worda, winamp 3 ;), filmy : to na
systemie WIN XP + gierki na WIN 98 SE).

Wkurza mnie jakosc pracy na xp (ma 4 miesiace) i to ciagle pilowanie dysku
:(. Lubie instalowac nowe programiki, demka, etc - wiem ze to zasmieca
windoze ale lubie i juz :). Wiem ze nie mam super szybkiego HDD ale czy to
moze miec wplyw (oba sa na jednej tasmie..). Wiec wymyslilem ze moze
zwiekszenie ramu da jakis pozytywny efekt - no wlasnie, czy ktos sie
przesiadal i ma porównanie, najlepiej na podobnej konfiguracji a nie na p4
2,53 ghz ;).

DDR sa zaj... drogie (290 zeta za 256 :( i ciagle nie wiem czy ladowac w to
kase, a moze kupic tylko 128 ram.

Wiec mam prosbe - kto mial doswiadczenia ze zwiekszaniem ramu z 256 do
384/512 niech sie podzieli :) a bede wdzieczny niezmiernie.

sorki, ze post wyszedl przydlugi:)

pzdr qk