Czy dobrze to zrobiłem? Składanie komputera

Autor: Paweł S. (Pawel_at_xxx.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 13:53:48 MET DST

itam!

Niedawno pierwszy raz składałem komputer i mam pare wątpliwości, czy dobrze
podłączyłem kable od obudowy do płyty głównej. Płyta to ASUS P4B533.
Wszystko robiłem zgodnie z instrukcją dołączonej do płyty - jednak inne
opisy kabli z obudowy spowodowały wątpliwości i dlatego Was pytam czy dobrze
to zrobiłem. Instrukcji do obudowy nie było.

Oznaczenie:
Na płycie: -> Obudowa:
- -> kabel z obudowy
- -> kabel z obudowy

IDE_LED -> H.D.D LED tu jest dobrze.

Power LED -> Power LED
- +5V -> (+) zielony
- PLED (co to jest?) -> (-) biały

RESET SW -> Reset SW
- Reset -> kabel biały
- Ground -> kabel czarny KSP (co to jest?)

ATX POWER SWITCH -> M/B SW (co to jest?)
- PWRBIN (co to jest?) -> kabel czarny
- Ground -> kabel zielony KSP (co to jest?)

Speaker connector -> Głośniczek
Niby działa, ale coś cichutko. Czy tak ma być?
- +5V -> (-) czarny
- Ground -> brak
- Ground -> brak
- Speaker -> (+) biały

Co do wtyczek USB które są na przodzie obudowy:
GND
LDP5 czy to oznacza (+) ?
LDM5 czy to oznacza (-) ?
USB+5V