Re: Problem ze skanerem HP 4470c

Autor: kurasz (kuraszgrzes_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 03:09:03 MET DST

Użytkownik "Jacek" <golfmaster_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Mam ten sam problem. Mam ScanJet 4200c po podłączeniu kabla USB skaner się
ustawia i zapala.
Komputer go nie widzi i wyświetla komunikat "Failure to communicate with
scanner is on and properly connected [1215]".
Po restarcie scaner ponownie się zaświeca.
Kilka razy instalowałem i odinstalowywałem sterowniki ale nie dało to
skutku.
Jeżeli ktoś będzie wiedział jak rozwiązać ten problem będę bardzo wdzięczny
za radę.
..
Pozdrawiam .
Grzesiek