Re: Problem ze skanerem HP 4470c

Autor: Piotrek (madpicek_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:02:10 MET DST

> Ja mam z innum badziewiem HP problem - drukarka HP DJ3325. Też to coś nie
> chce wgrać do końca sterowników.
> Próbowałeś już pytać telefonicznie w supporcie HP w Warszawie?
> Jaką masz płytę, bo ja podejżewam, że może jest to wina serwis paka dla
Via
> (moja to ECS K7VTA3v3), niestety nie przećwiczyłem jeszcze serwis paka.
> Robert.

Tu jest plyta Asusa i to z wyzszej polki, konkretnie ktora to nie wiem,
procesor Athlon 1GHz. W supporcie nie pytalem, moze jutro zadzwonie, ale mam
slabe doswiadczenia z takimi miejscami, jeszcze nie zdarzylo mi sie zeby
ktos konkretnie mi pomogl niestety. Najbardziej denerwuje to ze podobno ten
skaner juz chodzil i bylo ok a teraz za nic nie chce sie zainstalowac.

Pozdrawiam
Piotrek