Re: Problem ze skanerem HP 4470c

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 20:38:46 MET DST

Robert K wrote:

> Użytkownik "Piotrek" <madpicek_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Co
> sa
> podobny
> samo
> pomoc

> Cześć!
> Ja mam z innum badziewiem HP problem - drukarka HP DJ3325. Też to coś nie
> chce wgrać do końca sterowników.
> Próbowałeś już pytać telefonicznie w supporcie HP w Warszawie?
> Jaką masz płytę, bo ja podejżewam, że może jest to wina serwis paka dla Via
> [...]

Tez mialem problem z drukarka HP920c. Ladowaly sie sterowniki i
ladowaly, potem sie wieszalo.
Pomoglo dopiero zwolnienie pamieci na dysku, bo byl pelny.
Z 40 MB wolnymi sie zainstalowala.
Ale wolno chodzi, drukuje, drukuje, potem staje, czeka, znow drukuje,
tak jakby jej brakowalo bufora pamieci, a przeciez nic specjalnego nie
drukuje, jedynie tekst w kilku kolorach, standardowej jakosci.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).