Re: reset podczas wypalania

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 01:40:55 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marlew2_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos moglby mi podpowiedziec gdzie nalezy szukac przyczyny resetowania
> sie komputera podczas wypalania plyty?

osobiscie na poczatek radzilbym sprawdzenie jak sie bedzie wypalalo na
golasa :) - chodzi mi o to zeby powyciagac z kompa to co zbedne do
procesu wypalania, czyli defakto zostawic grafike, hdd, nagryware,
moze zostac plyta glowna, proce i pamieci ale to wedlug uznania ;-))))
Jesli pomoze to mozliwe ze zasilacz za slaby i podczas wypalania zwyczajnie
nie wyrabia.
Jesli to nic nie da to bym sprawdzil tasiemke od nagrywary lub hdd
czy aby nie uszkodzona.

Pozdrawiam,
TP