Re: reset podczas wypalania

Autor: Marcin (marlew2_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:42:29 MET DST

"..::TP::.." <gero_at_pl.Sp4m.box43> wrote in message
> Użytkownik "Marcin" <marlew2_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> osobiscie na poczatek radzilbym sprawdzenie jak sie bedzie wypalalo na
> golasa :) - chodzi mi o to zeby powyciagac z kompa to co zbedne do
> procesu wypalania, czyli defakto zostawic grafike, hdd, nagryware,

wywalilem wszystko, a wiec dwie karty sieciowe, modem i SB
wypalilem jedna plyte i poszlo bez probemu i mam wrazenie ze nawet szybciej
to szlo.

zasilacz mialem 235W, zamienilem na 250W

co pawda nie mam teraz jak sprawdzic bo skonczyly mi sie plytki to jednak
mam jeszcze pytanie czy takie resety maga tez byc spowodowane jakimis
konfliktami urzadzen?

Marcin