reset podczas wypalania

Autor: Marcin (marlew2_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 00:36:07 MET DST

Witam

Czy ktos moglby mi podpowiedziec gdzie nalezy szukac przyczyny resetowania
sie komputera podczas wypalania plyty?

Zjawisko powstaje niezaleznie od programu ktrorym nagrywam i wystepuje w
roznych miejscach procesu. Zdaza sie ze przy "symulowanym" zapisie, podczas
zasadniczego zapisu, lub podczas kontroli bledow po wypalaniu. Jednak w
ktoryms momencie wystepuje prawie zawsze.

sterowniki do karty graficznej i dzwiekowej mam zaktualizowane, 2 karty
sieciowe i modem domyslnie z XP - jezeli to ma jakiekolwiek znaczenie.

dwa razy dostalem komunikat ze system zostal zamkniety w celu zapobiegniecia
uszkodzeniu i mam sprawdzic poprawnosc instalacji elementow HW i SW.
podobne sytuacje mialem przed tez przed "koniecznym" formatem dysku.

nagrywarka: teac 8x8x32
plyta: ECS
system winXP prof

prosze o sugestie i pozdrawiam,