Re: bios - bin

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:09:00 MET DST

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_>
> [producenta]
> http://k7jo.de/

Na stronę producenta mi to nie wygląda, jeśli nie zamieścili tam
instrukcji i odpowiedniej wersji programu flashującego (na ogół
AwardFlash) to napisz do nich czy jak ...

> a gdzie jest producenta ? bo na SiS owszem widzę różne sterowniki itd
> ale tylko do AGP/net/audio
> szkoda że nie podzieliłeś się tą wiedzą którą widziałeś na wielu
> stronach - jakiego programu użyć

0. Nie pamiętam dokładnie, a nie zaryzykuję podania nieprecyzyjnej
informacji, bo dla ciebie mogłoby się to skończyć widokiem czarnego
ekranu i byś się "beep" nie doczekał może ...
1. Strony, na których bywałem to strony Asusa, Abita, Soyo, Shuttle, ECS
a nawet jakieś Iwille, PC-Partnery i inne takie - stosownie do tego, co
trzeba było mi, lub moim znajomym znaleźć.
2. Choć zawsze flashowałem BIOSy Awarda, to widywałem rozmaite
zastrzeżenia co do wersji programu AwardFlash (typu >= jakiś numer). Nie
mam pojęcia czy te zastrzeżenia są krytycznie ważne, czy błahe - raz już
sobie BIOS spieprzyłem (częściowochyba przez jakiś bug w AwardFlashu) i
nie lubię z tym ryzykować.

A tekst SiS-a nie mówi o tym, że mają cię w dupie, tylko, że oni
produkują chipsety, a nie płyty - idź na stronę producenta _płyty_. BIOSu
np do Abita BF6 (z chipsetem BX) nie szukałem u Intela tylko u Abita
właśnie.

--
Pozdrówka,
        Artur