Re: bios - bin

Autor: Rafal 'Raf256' Maj (rafal_at_raf256.com)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 22:35:39 MET DST

Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> wrote in

> Jeszcze nie widziałem takiej strony producenta z BIOSami do zassania,
> żeby nie było tam instrukcji. A widziałem niejedną. Wystarczy, że
> spróbujesz poszukać.

a przepraszam, na sis.com faktycznie jest :

1.
Can I upgrade my SiS Chipsets Mainboard with a new BIOS ?
A: BIOS upgrade, Jumper Setting, or any system related questions should
contact your mainboard dealer or the retail manufacturer. Your manufacturer
is the best source of information and product support. If you don't know
who your system manufacture is, please trace this information through your
dealer. Or you may see our end user info page to find some clues..

czyli inaczej firma SiS informuje : "Drogi kliencie, jesteś za głupi żeby
samemu próbować upgradować BIOS, a wogule - mamy Cię w dupie".

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com