Re: Gb KT400+DDR 266/333/400???

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 22:51:21 MET DST

On Fri, 18 Oct 2002 21:19:24 +0200, Jacek <golfmaster_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>W Macro sa zestawy z monitorem 17" Samtron za 1950 zl brutto,
>Athlon 1700, dysk 40GB samsung, plyta na sdr i ddr, GF MX400 64 MB,
Teraz pomysl do czego nadaje sie taki komp. MX400 wyklucza w
zasadziekomfortowe granie w nowe gry. Czyli to odpada, a do starych
wystarczy spokojnie D800. Jesli nie gry to moze Office? DO tego tez
spokojnie starczy slabszy procek. Plyta pod SDR i DDR czyli albo stare
i niezbyt udane KT266, albo kontrowersyjny SIS735 w wykonaniu ECSa lub
podobnego producenta - czyli max tandeta. Monitor Samtron - jesli
pozwola ci poprzebierac i wybrac jakis udany egzemplarz to ujdzie w
tloku (w to jednak watpie) - inna sprawa, ze w tej cenie dostaniesz
znowu max. najslabszy model - czyli lipne parametry.

Pomijam reszte bo na jedno wychodzi.
Mam znajomych posiadajacych podobne zabawki rodem z MM lub podobnego
supermarketu. Żaden nich nie jest ze swojego komputera zdowolony - a
to gry sie zacinaja (bo jak sie maja nie zacinac na P4 1.7 i GF2
MX400?) a to problemy z dziwekiem, DVD (czego mozna w tej kwestii
wymagac od Samsunga?)

....Wybor komputerow jest rzeczywiscie duzy.

Pozdrawiam
GLide