cooler ??

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:05:03 MET DST

chcialbym kupic dobry kuler do podkrecania procka na maxa i super cichy.
(pewnie jakis na wode itp.), mozecie mi doradzic...?
i gdzie w Warszawie jest duzy wybor dobrych coolerow?
(nie jestem ze stolicy dlatego prosilbym bardziej szczegolowe informacje
odnosnie jakiegos sklepu np. wystarczy ulica i nazwa sklepu, a jak ktos zna
nr to by bylo fajnie)

Mozna tez kupic jakis specjalnie (niestandardowy) cichy zasilacz do obudowy,
cos takiego istnieje? (tak ze jak wlacze kompa nie bede go slyszal,
potrzebne mi to wszystko gdyz chce aby komputer chodzil mi 24h i w nocy
chcialbym moc zasnac)

sonic