Re: Problem ze skanerem HP 4470c

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 20:32:03 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <madpicek_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam problem z instalacją skanera HP 4470c na laczu USB (win98SE). Po
> zainstalowaniu oprogramowania i sterownikow skaner sie wlacza (zapala sie
> lampa), system go widzi, instaluje sterowniki ale przy probie uruchomienia
> programi wyskakuje komunikat ze skaner nie zostal znaleziony. Po
> przeladowaniu kompa lampa gasnie i juz sie nie zapala, komunikat ten sam.
Co
> [...]
sa
> najnowsze sciagniete z sieci a skaner nie dziala. Co ciekawe podobno
podobny
> problem wystapil po kupieniu skanera ale jakis koles sobie z tym poradzil.
> Jednak kontaktu z nim nie mam i nawet nie wiem czy to bylo dokladnie to
samo
> czy moze jakis inny problem (skaner jest znajomej). Moze ktos mial podobny
> problem albo ma jakies sugestie czy pomysly co mozna jeszcze sprawdzic?
> Szukalem w googlach ale tego rodzaju problemu nie znalazlem. Prosze o

Cześć!
Ja mam z innum badziewiem HP problem - drukarka HP DJ3325. Też to coś nie
chce wgrać do końca sterowników.
Próbowałeś już pytać telefonicznie w supporcie HP w Warszawie?
Jaką masz płytę, bo ja podejżewam, że może jest to wina serwis paka dla Via
(moja to ECS K7VTA3v3), niestety nie przećwiczyłem jeszcze serwis paka.
Robert.