Odp: Dlaczego gwarancja na dyski trwa teraz rok?

Autor: Piotr W. (nospam_at_news.atmman.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 17:42:44 MET DST

> chlpiie wiesz ile ludzie zwracalui dysqw, w koncu firmom przestalo sie to
> oplacac....komus pokazaly sie bad sectory to lecial do serwisu przykladal
> paralizator do elektroniki i bach, dysk dostawal nowy i
wiekszy.....poreszta
> nie na wszystkie dyski skrocona gwarancje...np serja limitowana JB
caviatra
> z 8mb cachem ma dalej 3 lata...polecam;)))
> Pozdrawiam, Peterq.

No to jak bedzie teraz gwarancja tylko rok to moze byc jeszcze gorzej. Dajmy
na to kupie dysk i jak cos mi nie bedzie pasowalo to go usmaze zanim skonczy
sie ten rok i tak mi wymienia dysk.
Obecnie mam IBM DTLA 30GB, wiem ze cos z nim nie tak, ale jeszcze go uzywam,
gwarancji zostalo jeszcze 1,5 roku.
Ale niedawno koledze padl na amen dysk Seagate U6 30GB (padl od tak sobie) ,
doplacil podobniez 150 zl i dostal Maxtora 80GB z 2 letnia gwarancja. Jak to
uslyszalem to mnie scielo z nog. Teraz powaznie sie zastanawiam czy
rzeczywiscie nie potraktowac go z lekka ... butem ;). Juz raz mialem
przejscia z IBM 15GB czekalem prawie miesiac na nowy dysk. Niestety byl to
wlasnie IBM 30GB i mecze sie z nim do dzisiaj. Nie wiem czy mi komp glupieje
czy ten cholerny dysk wprowadza jakies bledy. Badow cholera nie widac
wogole.

Piotr W.